“MONŞER” şi “dragostea” editurii GRINTA

Poetaria Journal

MONŞER este volumul meu de debut, Ed. GRINTA, Cluj Napoca, noiembrie 2016. Directorul general şi patronul acestei edituri, Gabriel Cojocaru şi-a bӑtut joc cu bunӑ ştiinţӑ de aceastӑ carte, care cu mâna pe suflet vӑ spun, e o preafrumoasӑ ce cuprinde 100 de poeme.

Invitatie 1-page-001

Mi-a greşit cu bunӑ ştiinţӑ ISBN-ul de pe copertӑ pentru a avea motive de a nu trimite CIP-ul la Biblioteca Naţionalӑ a României, mi-a fost greşit numele în cataloagele Bibliotecii, nu mi-a emis facturӑ, nu mi-a emis chitanţӑ decât în noiembrie 2016 pe o parte din bani.

CIP prima pagina din carteISBN - coperta 4

Pe cale de consecinţӑ, nu mi-a promovat-o, deoarece ulterior a consideratscriu o poezie modestӑ. La fel a considerat – cel puţin din afirmaţiile lui Cojocaru – şi general managerul unei importante reviste de culturӑ din Cluj, revistӑ în strânsӑ colaborare cu editura Grinta.

De-abia la sfârşitul lunii martie 2017, atunci când am…

View original post 121 more words

Leave a Reply

