Miron Kiropol sărbătorit la 80 de ani în revista ”ALTERNANȚE”, nr. 4(13)/2016

Gogea's Blog

poza-1-salon

MIRON KIROPOL
(n. 29 septembrie 1936)

VOM ÎNCEPE TOTUL PE CURAT
– poeme –

22 iunie 2015

Dacă ziua de azi ar avea aripi
M-ar hrăni cu nori,
Cu ceea ce în duh a luat ființă
Înainte de trup.
Mi-ar întinde atunci zborul înalt
Ca pe o ultimă credință,
Primind cerul să mi se deschidă,
Iubindu-mă din oglindă în oglindă.
Dacă ziua de azi m-ar face să ard
Până când cenușa mea m-ar îmbrăca
În blânde haine de sărbătoare,
Făcându-mă veșnicie mărturisitoare.
Zi de azi fără de azi,
Strigă porților să se deschidă,
Să pot fii ca în inimă o rândunică.
*

ANDREI ZANCA:

Miron Kiropol, configurările și atributele poeziei transpersonale*

Poemele lui Kiropol sunt în mare parte verigi ale unui lung și neîntrerupt monolog. Un monolog
derulat în proaspăt, unde fiecare zi e o o nouă naștere sub semnul aceleiași obsesii. O obsesie ce nu este
rezultatul unui refugiu, ci descoperirea treptată…

View original post 661 more words

2 thoughts on “Miron Kiropol sărbătorit la 80 de ani în revista ”ALTERNANȚE”, nr. 4(13)/2016

Leave a Reply

