Aduceri în minte, inimă și literatură la Filiala Cluj a U.S.R.

Anghelina Pop, sora lui George Coşbuc a fost naşa de botez a bunicului meu din partea mamei, preot Octavian Băieşiu

Gogea's Blog

Exerciţii de memorie cultural-afectivă

la Filiala Cluj a U.S.R.

Miercuri, 7 septembrie 2016, ora 12:

– Lansarea a două cărţi de Petru Poantă (la 3 ani de la moartea autorului): ediţia integrală Clujul meu care reuneşte: Clujul interbelic. Anatomia unui miracol, cele trei volume Clujul meu (Oameni şi locuri, Anii şaptezeci, Radiografii), dar şi Efectul Echinox sau despre echilibru; şi Opera lui George Coşbuc. (Ambele apărute la Editura Şcoala Ardeleană).

Coperta Poanta - Cosbuc 2016Coperta Poanta - Clujul meu fff

Argument la Clujul meu: Clujul meu e titlul ales pentru o istorie vie şi neconvenţională a unei lumi în care personajul principal va fi Oraşul. Fiecare volum din mai multele plănuite se va organiza în jurul unei imagini dominante. Va fi, în cele din urmă, o carte despre ambianţe, locuri, contexte, dar mai ales despre oameni reali, cu faptele şi înfăptuirile lor, aşa cum le-a înregistrat memoria mea şi a bibliotecii mele.

Argument…

View original post 281 more words

2 thoughts on “Aduceri în minte, inimă și literatură la Filiala Cluj a U.S.R.

Leave a Reply

