Democraţia banilor

Am să cred că a ajuns democraţia şi în ţara mea, atunci când banii vor deveni materializarea  pentru care au luat fiinţă. Am să cred că voi avea un viitor aici, atunci când munca mea va fi protejată de banii pe care-i câştig. Am să cred în unitatea statului român, atunci când românii vor fi mândri de viaţa lor. Am să fiu mai liniştită, atunci când o  să-mi termin închiderea de lună cu solduri închise la furnizori , creditori şi taxe. O să am încredere într-un viitor viabil, atunci când investiţiile îmi vor aduce profit de 1 leu. Am să cred că statul român îşi protejează cetăţenii, atunci când vorbele goale vor fi aruncate la gunoi, iar gunoiul se va recicla ecologic.

Ioana Haitchi

Leave a Reply

